Gyakran ismételt kérdések - GYIK
2. Személyes átvételre van lehetőség?
3. A fizetés milyen módon történik?
4. Mi a csomag kiszállítás menete?
5. Vásárlásnál ha kosár ikonra kattintottam, akkor nem történt semmi, mi a teendő?
6. A kosárba tesz gomb alatt olvastam "A webshop a szállítási költséget a megrendelés menüpontban számolja ki." Ez mit jelent?
7. Hogyan tudok a termékekből vásárolni?
8. Milyen módon adhatom le a rendelésem?
9. Milyen módon fizethetem ki a termékemet (bankkártya, készpénz, utalás)?
10. Milyen bankszámlaszámra utalhatom a rendelésem összegét?
11. Az árak tartalmazzák az Áfát?
12. Mi az hogy bio-műanyag?
A termékeket Magyarország egész területén kiszállítjuk.
Igen, a webáruházunkban megrendelt termékeket személyesen is átveheti az ’Átvételi-PONT-on’. A személyes átvételre a "Kapcsolat" menüpontban található helyen és időpontban van lehetőség. A termék személyes átvétele esetén készpénzes fizetésre van mód (kártyával nem tud fizetni).
Ha a csomag utánvételes, akkor csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A vásárlásnál előre utalási fizetési módot is választhat.
A csomagot a futár munkanapokon 8-17 óra között szállítja ki a rendelésedben megadott címre.
MPL futárszolgálat (Magyar Posta Logisztika):
A kézbesítést megelőzően, a futárcég SMS értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nincsen a megadott helyszínen, akkor a futár a következő munkanapon ismét kísérletet tesz a kézbesítésre. Ha a második kézbesítés is eredménytelen, a futár postai értesítést hagy, és a megadott címhez legközelebbi postán leteszi a csomagot, ahol akár a következő munkanapon már át tudja venni. A postára minden esetben vigye magával a kapott értesítő szelvényt, illetve személyi azonosító okmányát.
A küldeményt átveheti az értesítés keltét követő munkanaptól számított 5 munkanapon belül.
A csomag útját a következő linken tudja követni: on-line csomagkövetés
A nyomon követési kódot az MPL által küldött SMS-ben találja meg.
MPL futárszolgálat telefonos Ügyfélszolgálata: 06-40-464-646
CS-Sprint futárszolgálat:
A kézbesítést megelőzően, a futárcég e-mailben értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nem tartózkodik a helyszínen, akkor a futár felhívja, hogy egyeztessenek az átvételről. Következő munkanapon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha akkor sincs a címnél, a futár újra felhívja Önt.
Ha a második csomagátadás is meghiúsul, a rendelése sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezik a raktárunkba.
CS-Sprint telefonos ügyfélszolgálata: 06-20-293-99-99
Figyelem!
A csomag átvételekor kérem, vizsgálja meg, hogy a termék csomagolása, doboza sértetlen-e!
Minden esetben vizsgálja meg a dobozban található termék sértetlenségét (akkor is, ha a dobozon nem lát sérülést).
Ha bármilyen károsodást észlelne, akkor ezt a szállítónak jeleznie kell, amiről ő jegyzőkönyvet vesz fel. Törés vagy sérülés esetén kérem, hívjon bennünket telefonos ügyfélszolgálatunk mobilszámán: +36-20-343-42-52.
Ha a "KOSÁRBA TESZ" ikonra kattint, akkor a rendszer automatikusan a "KOSÁR"-ba helyezi a kiválasztott terméket. A kosár tartalmát a weboldal jobb felső sarkában találja.
Ez abban az esetben van kiírva, ha a terméknek nem ingyenes a kiszállítása. Ekkor a weboldal a termék súlya alapján számolja ki a szállítási költséget. Több termék vásárlása esetén (ha ezek összecsomagolhatók), akkor az oldal egy szállítási költséget kalkulál a termékek összsúlya alapján. Ezt a számolt összeget a weboldal a megrendelés menüpontban írja ki.
A termékeket viszonteladó partnereinken keresztül tudja megvásárolni. Ha ön kereskedő, akkor regisztráció után tud belépni a weboldalunkra és rendelést leadni.
A rendelését elsősorban a webáruházunkon keresztül tudja leadni.
Ha pedig e-mailen keresztül adja le a rendelését, akkor ugyanazokra az információkra van szükségünk, amit a webáruház rendszerén keresztül kell megadnia.
Személyes átvétel esetén előre utalással vagy készpénzes formában tudja kifizetni a rendelését. Bankkártyás fizetésre személyes átvétel esetén nincs lehetőség.
Ha házhozszállítást választott, akkor előre utalással, utánvételes csomagként (készpénzes formában), vagy egyes esetekben - korlátozott számban - az MPL futároknál tud kártyával is fizetni.
Az utaláshoz szükséges számlaszám a számla PDF másolatán van feltüntetve, amit nem a rendelése után közvetlenül, hanem későbbiekben küldünk ki e-mailen, a számla kiállítása és a termékcsomagolás alkalmával. Kérjük, figyeljen, hogy utalásnál a számla bruttó végösszegét utalja át, ami a számla alján található. Az átutalásnál a megjegyzés rovatba kérjük, írja bele a PDF számla sorszámát. A számla másolatot egy központi e-mail címünkről küldjük - eszamla @ webtree.hu. Figyelem! Egyes esetekben az e-mail szolgáltatók a levelünket spam-nek érzékelhetik, így kérem, minden esetben nézze meg spam mappáját is, vagy állítsa be, hogy ezen e-mail címünk nem számít kéretlen levélnek.
Igen, minden esetben az ÁFA-val növelt bruttó végfogyasztói árak vannak feltüntetve a weboldalon.
A műanyagiparban kialakult a „bio-műanyag” kifejezés. Ez olyan műanyagokra vonatkozik, amelyek természetes eredetű biológiai anyagokból készülnek. A hagyományos petrolkémiai (nyersolaj) vegyi műanyagokkal szemben a mi esetünkben ez a természetes anyag a cukornád, a Biodora termékek esetében 98%-ban van jelen.