Újdonságok
Doras - Termoszok, üvegkulacsok neoprén huzattal
BioDoras - Termosz, kulacs, uzsonnás doboz szettek
Biodora - Bioműanyag termékek
Biodora - Fából készült konyhai kiegészítők

Gyakran ismételt kérdések - GYIK


1. A házhoz szállítás mely területekre vonatkozik?

A termékeket Magyarország egész területén kiszállítjuk.

Biodoras Magyarország
2. Személyes átvételre van lehetőség?

Igen, a webáruházunkban megrendelt termékeket személyesen is átveheti az ’Átvételi-PONT-on’. A személyes átvételre a "Kapcsolat" menüpontban található helyen és időpontban van lehetőség. A termék személyes átvétele esetén készpénzes fizetésre van mód (kártyával nem tud fizetni).

Biodoras személyes átvétel
3. A fizetés milyen módon történik?

Ha a csomag utánvételes, akkor csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A vásárlásnál előre utalási fizetési módot is választhat.

Biodoras csomag átvétel

 

4. Mi a csomag kiszállítás menete?

A csomagot a futár munkanapokon 8-17 óra között szállítja ki a rendelésedben megadott címre.

 

Biodoras mpl logo
MPL futárszolgálat (Magyar Posta Logisztika):
A kézbesítést megelőzően, a futárcég SMS értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nincsen a megadott helyszínen, akkor a futár a következő munkanapon ismét kísérletet tesz a kézbesítésre. Ha a második kézbesítés is eredménytelen, a futár postai értesítést hagy, és a megadott címhez legközelebbi postán leteszi a csomagot, ahol akár a következő munkanapon már át tudja venni. A postára minden esetben vigye magával a kapott értesítő szelvényt, illetve személyi azonosító okmányát.
A küldeményt átveheti az értesítés keltét követő munkanaptól számított 5 munkanapon belül.
A csomag útját a következő linken tudja követni: on-line csomagkövetés
A nyomon követési kódot az MPL által küldött SMS-ben találja meg.
MPL futárszolgálat telefonos Ügyfélszolgálata: 06-40-464-646

 

Biodoras Cs sprint logo
CS-Sprint futárszolgálat:
A kézbesítést megelőzően, a futárcég e-mailben értesítést küld a szállítás várható időpontjáról.
A futár a megadott címre kiszállítja a csomagot. Ha Ön nem tartózkodik a helyszínen, akkor a futár felhívja, hogy egyeztessenek az átvételről. Következő munkanapon ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha akkor sincs a címnél, a futár újra felhívja Önt.
Ha a második csomagátadás is meghiúsul, a rendelése sikertelen kézbesítés miatt visszaérkezik a raktárunkba.
CS-Sprint telefonos ügyfélszolgálata: 06-20-293-99-99
Figyelem!
A csomag átvételekor kérem, vizsgálja meg, hogy a termék csomagolása, doboza sértetlen-e!
Minden esetben vizsgálja meg a dobozban található termék sértetlenségét (akkor is, ha a dobozon nem lát sérülést).

 

Ha bármilyen károsodást észlelne, akkor ezt a szállítónak jeleznie kell, amiről ő jegyzőkönyvet vesz fel. Törés vagy sérülés esetén kérem, hívjon bennünket telefonos ügyfélszolgálatunk mobilszámán: +36-20-343-42-52.

 

5. Vásárlásnál ha kosár ikonra kattintottam, akkor nem történt semmi, mi a teendő?

Ha a "KOSÁRBA TESZ" ikonra kattint, akkor a rendszer automatikusan a "KOSÁR"-ba helyezi a kiválasztott terméket. A kosár tartalmát a weboldal jobb felső sarkában találja.

 

6. A kosárba tesz gomb alatt olvastam "A webshop a szállítási költséget a megrendelés menüpontban számolja ki." Ez mit jelent?

Ez abban az esetben van kiírva, ha a terméknek nem ingyenes a kiszállítása. Ekkor a weboldal a termék súlya alapján számolja ki a szállítási költséget. Több termék vásárlása esetén (ha ezek összecsomagolhatók), akkor az oldal egy szállítási költséget kalkulál a termékek összsúlya alapján. Ezt a számolt összeget a weboldal a megrendelés menüpontban írja ki.

 

7. Hogyan tudok a termékekből vásárolni?

A termékeket viszonteladó partnereinken keresztül tudja megvásárolni. Ha ön kereskedő, akkor regisztráció után tud belépni a weboldalunkra és rendelést leadni.

 

8. Milyen módon adhatom le a rendelésem?

A rendelését elsősorban a webáruházunkon keresztül tudja leadni.
Ha pedig e-mailen keresztül adja le a rendelését, akkor ugyanazokra az információkra van szükségünk, amit a webáruház rendszerén keresztül kell megadnia.

 

9. Milyen módon fizethetem ki a termékemet (bankkártya, készpénz, utalás)?

Személyes átvétel esetén előre utalással vagy készpénzes formában tudja kifizetni a rendelését. Bankkártyás fizetésre személyes átvétel esetén nincs lehetőség.
Ha házhozszállítást választott, akkor előre utalással, utánvételes csomagként (készpénzes formában), vagy egyes esetekben - korlátozott számban - az MPL futároknál tud kártyával is fizetni.

 

10. Milyen bankszámlaszámra utalhatom a rendelésem összegét?

Az utaláshoz szükséges számlaszám a számla PDF másolatán van feltüntetve, amit nem a rendelése után közvetlenül, hanem későbbiekben küldünk ki e-mailen, a számla kiállítása és a termékcsomagolás alkalmával. Kérjük, figyeljen, hogy utalásnál a számla bruttó végösszegét utalja át, ami a számla alján található. Az átutalásnál a megjegyzés rovatba kérjük, írja bele a PDF számla sorszámát. A számla másolatot egy központi e-mail címünkről küldjük - eszamla @ webtree.hu. Figyelem! Egyes esetekben az e-mail szolgáltatók a levelünket spam-nek érzékelhetik, így kérem, minden esetben nézze meg spam mappáját is, vagy állítsa be, hogy ezen e-mail címünk nem számít kéretlen levélnek.

 

11. Az árak tartalmazzák az Áfát?

Igen, minden esetben az ÁFA-val növelt bruttó végfogyasztói árak vannak feltüntetve a weboldalon.

 

12. Mi az hogy bio-műanyag?

A műanyagiparban kialakult a „bio-műanyag” kifejezés. Ez olyan műanyagokra vonatkozik, amelyek természetes eredetű biológiai anyagokból készülnek. A hagyományos petrolkémiai (nyersolaj) vegyi műanyagokkal szemben a mi esetünkben ez a természetes anyag a cukornád, a Biodora termékek esetében 98%-ban van jelen.